مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-12سياسي

ممنوعیت فروش مکمل در باشگاه های پرورش اندام


فروش مکمل در باشگاه های پرورش اندام جرم است و از هیئت ها انتظار داریم که با رفتارهای ضدارزش و خلاف قوانین در باشگاه ها مبارزه و با متخلفین برخورد کنند.

- رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تشکیل شورای سالم سازی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام خبر داده و گفت:شورای سالم سازی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام را در شاخه های مختلفی مورد ارزیابی قرار می دهند که فروش داور و مکمل ها یکی از آنها است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عبدالمهدی نصیرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار داشت: انتخابات امروز در کمال سلامت برگزار شد و همه کاندیداها از افتخارات بدنسازی و پرورش اندام کشور هستند و قابلیت و توانایی اداره هیئت بدنسازی را دارند و رییس جدید هیئت باید از توانایی آنها استفاده کند.

  وی افزود: هییت بدنسازی و پرورش اندام رشته های متنوعی را پوشش می دهد و در واقع هر هیئت یک فدراسیون مستقل به شمار می آید و فضا برای خدمت رسانی فراهم است.

  رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: بیش از 80 درصد باشگاه های فعال در استان اصفهان مختص به بدنسازی و پرورش اندام هستند و رسیدگی به این باشگاه ها نیازمند نیروی انسانی متخصص و با تجربه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش مکمل در باشگاه های پرورش اندام

ممنوعیت فروش مکمل در باشگاه های پرورش اندام