مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-12سياسي

جزییات بخش خبر دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین(ع)» اعلام شد


دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» گفت: بخش رسانه خبری این سوگواره به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند تا 6 مهرماه آثار خود را به تارنمای سوگواره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام جواد رحیمی دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) ، ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان قم برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) در 6 بخش برگزار می شود که دبیرخانه بخش رسانه های خبری به عهده استان قم است.

وی افزود: سال های گذشته هر مجموعه ای در این ایام سوگواره ای برگزار می کرد تا اینکه سال 1400 تصمیم گرفتیم با یک برنامه ریزی این مجموعه ها را سازماندهی کنیم و یک سوگواره بین المللی قدرتمند را با موضوع نهضت حسینی راه اندازی کنیم.

رحیمی تصریح کرد: رادیومعارف، دفتر تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعدادی از این مجموعه ها هستند که در این سوگواره همکاری می کنند؛ معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) است.

دبیر اجرایی دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) بیان کرد: متون ادبی، رسانه های تصویری، صوت و رادیو، رسانه های خبری، کنشگری عاشواریی و گرافیک 6 بخش این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخش خبر دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین(ع)» اعلام شد

جزییات بخش خبر دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین(ع)» اعلام شد