مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 17:572022-09-12دانش

زندگی و جهاد هشتمین شهید دانشگاه رضوی کتاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کتاب «برایم ماندنی نیست» نوشتهٔ طیبه مزینانی، یکی از کتاب های مجموعهٔ «مجاوران خورشید» است که به زندگی و جهاد شهید «سعید محمودیان عطاآبادی» هشتمین شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخته است.

- کتاب برایم ماندنی نیست روایت داستانی از زندگی شهید سعید محمودیان عطاآبادی طلبه و دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سوی به نشرمنتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کتاب برایم ماندنی نیست نوشتهٔ طیبه مزینانی، یکی از کتاب های مجموعهٔ مجاوران خورشید است که به زندگی و جهاد شهید سعید محمودیان عطاآبادی هشتمین شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخته است.

* از تولد تا شهادت شهید سعید محمودیان این اثردر 22 داستان کوتاه، روایت داستان زندگی شهید سعید محمودیان عطا آبادی و و خاطراتی است که توسط خانواده، مادر، بردار و برخی از دوستان و همرزمانش روایت شده است.

شهید سعید محمودیان عطا آبادی شهید در سال 1342 در روستای عطاآباد بخش دهاقان شهر اصفهان به دنیا آمد و با دریافت مدرک دیپلم در دانشکدهٔ تربیت معلم شهیدرجایی اصفهان، مشغول به تحصیل شد.

وی پس از اتمام مقطع کاردانی، مدتی کوتاه به تدریس در اطراف دهاقان مشغول شد و سپس در دانشکدهٔ الهیات شهید مطهری دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی و جهاد هشتمین شهید دانشگاه رضوی کتاب شد

زندگی و جهاد هشتمین شهید دانشگاه رضوی کتاب شد