مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 18:122022-09-12سياسي

جانبازان ستون های اقتدار در نظام اسلامی هستند


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کارنامه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بسیار درخشان و مملو از حماسه های ماندگار است و به حق جانبازان ستون های اقتدار در نظام اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه برنامه اردوی تفریحی، درمانی و سنجش سلامت جانبازان در اراک که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد؛ اظهار کرد: حضور در جمع جانبازان و پیشکسوتان توفیقی بسیار ارزشمند برای مسئولین است چراکه این عزیزان سرمایه های گرانسنگ نظام اسلامی هستند و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی به برکت نقش آفرینی و مجاهدت های آنها است.

وی افزود: کارنامه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بسیار درخشان و مملو از حماسه های ماندگار است و به حق جانبازان ستون های اقتدار در نظام اسلامی هستند و امروز الگوی کامل نسل جوان جامعه می باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: انتقال تجربیات و بیان خاطرات جانبازان از ضرورت های مهم امروز جامعه برای پیشرفت و حرکت به سمت اهداف در گام دوم انقلاب است و روحیه انقلابی و مجاهدانه جانبازان برای جوانان و مسئولین امیدبخش است و انگیزه های آنها برای خدمت به مردم و کشور را دوچندان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان ستون های اقتدار در نظام اسلامی هستند

جانبازان ستون های اقتدار در نظام اسلامی هستند