مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 18:572022-09-12سياسي

پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان جاماندگان اربعین


امسال زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، پرشورتر از سالهای قبل، پذیرای راهپیمایان و جاماندگان اربعین حسینی (ع) خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) با اعلام اینکه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان، روز شنبه 26 شهریور در محل مزار مطهر شهدای گمنام (ارتفاعات گاوازنگ) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال پایتخت شور و شعور حسینی پر شورتر از سالهای قبل، پذیرای راهپیمایان و جاماندگان اربعین حسینی(ع) خواهد بود.

فرماندار زنجان با اشاره به صبغه دینی و ولایتمداری مردم استان زنجان که سالیان سال است با حضور بی سابقه خود، زنجان را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی قلمداد کرده اند، نسبت به حضور پر شور مردم و برپایی هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعینی حسینی (ع) ابراز امیدواری کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این مراسم برنامه ریزی ها به گونه ای به عمل آمده تا موکب های مردمی برای خدمت رسانی به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند، ادامه داد: موکب های داوطلب برای حضور در این گردهمایی عظیم با بهره گیری از نذورات مردمی خدمتگزار راهپیمایان و شرکت کنندگان خواهند بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان جاماندگان اربعین

پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان جاماندگان اربعین