مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:022022-09-12اجتماعي

سند تحول بنیادین نیاز به تشکیل قرارگاه دارد/ برخورد جدی با تخلفات شهریه مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه سند تحول بنیادین نیاز به تشکیل قرارگاه دارد،گفت: نقشه اجرای سند حلقه مفقوده بوده که این نقشه در استان فارس تهیه شده و اجرای سند به یک گفتمان رایج تبدیل شده است .

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدخلیل عسکری امروز در نشستی خبری با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: پس از 2 سال آموزش غیرحضوری با توجه به همکاری دستگاه ها از 31 شهریورماه شاهد حضوری شدن مدارس همراه با جشن شکوفه ها هستیم و دوم مهر ماه زنگ آغاز تحصیلی در سراسر مدارس فارس به صدا درمی آید.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در این زمینه بسیار سرنوشت ساز است، گفت: هر دستگاه و مجموعه ای برای خودش اسناد بالادستی دارد آموزش و پرورش هم از سال 90 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دریافت کرد و سیاست گذاری ها حول این سند انجام باید بگیرد که اجرای این سند در دولت کنونی محور قرار گرفته چراکه سند رویکرد همه جانبه دارد و در این سند، به سمت تربیت 6 ساحتی می رویم.

عسکری با بیان اینکه در کنار ساحت علمی به ساحت اقتصادی، فناورانه، زیستی و بدنی و همه اضلاع در نظر گرفته می شود، بیان کرد: رسانه را یک معلم می دانم و یکی از 4 رکن اصلی سند تحول بنیادین است؛به تربیت 6 ساحتی اعتقاد دارم و قرآن و فعالیت های قرآنی اصل است، در همین راستا میزبانی اجلاسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین نیاز به تشکیل قرارگاه دارد/ برخورد جدی با تخلفات شهریه مدارس

سند تحول بنیادین نیاز به تشکیل قرارگاه دارد/ برخورد جدی با تخلفات شهریه مدارس