مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-12سياسي

رفع موانع حقوقی اجرای آزادراه شیرازـ اصفهان، صیانت از حقوق عامه تلقی می شود


با توجه به منفعت عمومی جامعه از راه اندازی آزاد راه شیراز ـ اصفهان ، پیگیری رفع موانع در راستای تکمیل هر چه سریع تر این شاهراه مواصلاتی مصداق صیانت از حقوق عامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در بازدید از روند تکمیل پروژه  آزاد راه شیراز ـ اصفهان بر پیگیری رفع موانع این طرح ملی در کارگروه صیانت از حقوق عامه دادگستری استان فارس تأکید کرد.

حجت السلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه عظیم ملی آزاد راه شیراز به اصفهان تأثیر بسزایی در حمل و نقل جاده ای استان دارد و علاوه بر تسریع فرایند توسعه استان زمینه کاهش هزینه های سفر و همچنین پیشگیری از برخی خسارات مالی و جانی را در پی خواهد داشت گفت: پیش از این نیز در راستای حفظ منافع عمومی ، دادستانی در بحث جلوگیری از تصرف زمین های حاشیه آزاد راه توسط افراد سودجو ورود جدی داشته و این نظارت در قالب تذکرات پیشگیرانه به مسئولان ذی ربط نیز ابلاغ شده است.

وی رفع موانع حقوقی و قضایی در مسیر اجرای این پروژه را در مد نظر دادگستری استان خواند و تصریح کرد: ظرفیت های قانونی در راستای تملک اراضی و فراهم شدن مقدمات عملیات اجرایی قطعه 8 این آزاد راه به کار گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع حقوقی اجرای آزادراه شیرازـ اصفهان، صیانت از حقوق عامه تلقی می شود

رفع موانع حقوقی اجرای آزادراه شیرازـ اصفهان، صیانت از حقوق عامه تلقی می شود