مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-12بين الملل

ورود پیکر زائران ایرانی تصادف خودرو در عراق به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امرپز (دوشنبه) 21 شهریور ماه و در پی سانحه ناگوار تصادف خودرو حامل زائران ایرانی در عراق در تاریخ 20 شهریور، - ناصر کنعانی گفت: با تلاش نمایندگی های ایران در عراق و نیز همکاری دوایر دولتی این کشور، پیکر های زائران ایرانی تصادف خودرو صبح امروز وارد کشور شد و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امرپز (دوشنبه) 21 شهریور ماه و در پی سانحه ناگوار تصادف خودرو حامل زائران ایرانی در عراق در تاریخ 20 شهریور، مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت امور خارجه را به خانواده های جانباختگان اعلام کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با تلاش های مستمر همکاران نمایندگی های کشورمان در عراق و نیز همکاری دوایر ذیربط دولت عراق، پیکر های این عزیزان صبح امروز وارد کشور شد و به منظور طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.

کنعانی برای جانباختگان این حادثه ناگوار رحمت و رضوان الهی و شفاعت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و برای خانواده های داغدیده صبر و اجر مسئلت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پیکر زائران ایرانی تصادف خودرو در عراق به کشور

ورود پیکر زائران ایرانی تصادف خودرو در عراق به کشور