مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 20:172022-09-12اقتصادي

دانش بنیان ها از خسارت میلیاردی به صنعت گاز پیشگیری می کنند


در نشست مشترک شرکت گاز استان اصفهان با شهرک علمی و تحقیقاتی ضمن اشاره به زیان چند میلیارد دلاری صنعت نفت و گاز از خوردگی خطوط انتقال، بر توانایی شرکت های دانش بنیان در رفع این مشکل تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشست مشترک شرکت گاز استان اصفهان با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: عملیات گازرسانی به حدود 2 میلیون و 400 هزار واحد مصرف کننده در استان از طریق 3 هزار ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ انجام می شود، در این مرحله برای تعمیرات اساسی، نگهداری و فناوری جدید به کمک شرکت های دانش بنیان نیازمندیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، افتخار ما همکاری با شرکت های دانش بنیان است، افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند نقش مهمی در جلوگیری از هدررفت و اتلاف قابل توجه انرژی در بخش های نیروگاهی و خانگی داشته باشند و از هدررفت گاز جلوگیری کنند.

عسکری با اشاره به فولادی بودن نیمی از 40 هزار کیلومتر شبکه موجود در استان که در معرض خوردگی وجود دارد، گفت: تاکنون میلیارد ها دلار خسارت به کشور از منظر خوردگی خطوط نفت و گاز وارد شده است که وجود شرکت های دانش بنیان در این مرحله می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها از خسارت میلیاردی به صنعت گاز پیشگیری می کنند

دانش بنیان ها از خسارت میلیاردی به صنعت گاز پیشگیری می کنند