مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 22:072022-09-12فرهنگي

حضور خانوادگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما آزادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی پس از تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» در جمع خبرنگاران گفت: وزارت فرهنگ در دوره جدید به دنبال آن است که شرایطی ایجاد کند که اعضای خانواده با خیالی آسوده در سینما ها حضور پیدا کنند و شور و اشتیاق با .

- محمدمهدی اسماعیلی دوشنبه شب همزمان با روز ملی سینما همراه با خانواده خود و در کنار مردم به تماشای انیمیشن پسر دلفینی در پردیس سینمایی آزادی نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی پس از تماشای انیمیشن پسر دلفینی در جمع خبرنگاران گفت: وزارت فرهنگ در دوره جدید به دنبال آن است که شرایطی ایجاد کند که اعضای خانواده با خیالی آسوده در سینما ها حضور پیدا کنند و شور و اشتیاق با حضور خانواده ها به سالن های سینما بازگردد.

رییس شورای هنر کشور با بیان این که پسر دلفینی تمامی مولفه های سینمای موفق در تراز فرهنگ و هنر کشور را داراست، گفت: تکنیک بالا و شخصیت پردازی چنین آثاری، زمینه حضور و درخشش بین المللی آثار سینمایی کشور را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: تبادلات فرهنگی و هنری با سایر کشور ها به خصوص کشور های منطقه مورد توجه دولت مردمی است و با تفاهم نامه هایی که در این زمینه به امضا می رسد می توان به بهبود اقتصاد هنر و رشد و اعتلای هر چه بیشتر سینمای ایران امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خانوادگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما آزادی

حضور خانوادگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما آزادی