مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 22:322022-09-12اقتصادي

اختصاص 60 دستگاه اتوبوس برای پیاده روی اربعین در اراک


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از اختصاص 60 دستگاه اتوبوس جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک امشب در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه مدیریت شهری اراک تمهیدات ویژه ای جهت برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان تأمین خواهد شد و 30 درصد باقی مانده را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

ساده وند افزود: با توجه به استقبال عزاداران حسینی از مراسم پیاده روی اربعین، شهرداری اراک تاکنون تعداد 20 دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مرز مهران فرستاده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حدود 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی به شهر اراک پیش بینی شده است که 70 درصد از هزینه خرید این دستگاه ها از محل اعتبارات وزارت کشور تأمین خواهد شد و 30 درصد باقی مانده را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

ساده وند ادامه داد: تاکنون هفت دستگاه از این اتوبوس ها خریداری شده است که به همراه 30 دستگاه اتوبوسی که از قبل خریداری شده بود، از ابتدای مهرماه در سطح شهر به شهروندان سرویس دهی خواهد کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 دستگاه اتوبوس برای پیاده روی اربعین در اراک

اختصاص 60 دستگاه اتوبوس برای پیاده روی اربعین در اراک