مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 22:522022-09-12حوادث

ماجرای پیچیده آدم ربایی وحشتناک!


دو جوان پرایدسوار که راکب یک دستگاه موتورسیکلت را با کتک کاری وحشتناک ربودند، درحالی چند ساعت بعد با عملیات نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شدند که اعترافات آنان و فرد ربوده شده، انگیزه این ماجرای هولناک را به کلافی سردرگم تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ساعت 6 صبح روز گذشته فردی با پلیس 110 تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری یک موتورسوار خبر داد.

این شهروند که خود را از پاکبانان شهرداری معرفی کرد، در ادامه گزارش خود به پلیس گفت: دو جوان پرایدسوار، مردی میان سال را که سوار موتورسیکلت بود، در منطقه اسماعیل آباد به شدت کتک زدند و او را ربودند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بی درنگ گروه عملیاتی ویژه ای با فرماندهی مستقیم سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری سپاد) وارد عمل شدند و با حضور در خیابان اشکذری 7 به تحقیق میدانی پرداختند.

مقام ارشد انتظامی مشهد اضافه کرد: در حالی که خیابان مذکور خلوت بود و هیچ اثری از وقوع حادثه وجود نداشت، بررسی های محلی ادامه یافت تا این که افسران عملیاتی کلانتری، بازبینی دوربین های ترافیکی را در دستور کار قرار دادند تا سرنخی از این حادثه آدم ربایی به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیچیده آدم ربایی وحشتناک!

ماجرای پیچیده آدم ربایی وحشتناک!