مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-13بين الملل

هراس آمریکا از تغییر موضع اروپا به دلیل بحران انرژی


ایالات متحده هراس دارد که اروپا به دلیل بحران انرژی، موضع خود را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از یک خطر واقعی می دانند،  زیرا شهروندان در اروپا می توانند علیه استراتژی غرب برای انزوای اقتصادی روسیه شورش کنند.

سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد، اولویت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، جلوگیری از ناآرامی های مردمی و بی ثباتی سیاسی در اروپا است.

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی از نزدیک راهپیمایی ضد دولتی در پراگ در اوایل سپتامبر را دنبال کردند و به نظارت بر اوضاع در قاره اروپا ادامه می دهند.

مقامات غربی اذعان دارند که خیلی ها منتظرند ببینند آب و هوا در زمستان چگونه است، زیرا اگر زمستان امسال سرد نباشد، ممکن است ذخایر گاز کافی باشد.

پس از اعتراضات مردم  به گرانی و تورم در انگلیس ، طی هفته گذشته تاکنون ده ها هزار معترض به گرانی ها در پایتخت جمهوری چک و شهر لایپزیگ آلمان و وین اتریش علیه گرانی و کمبود سوخت تظاهرات کردند.

از  دو هفته پیش که صادرات گاز روسیه از طریق خط لوله مهم نورداستریم 1 به اروپا تا مدت نامعلومی متوقف شده است، بحران گازی در اروپا بسیار شدیدتر شده است؛ اگرچه روس ها به صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از اوکراین ادامه می دهند اما میزان آن در مقایسه با حجم صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس آمریکا از تغییر موضع اروپا به دلیل بحران انرژی

هراس آمریکا از تغییر موضع اروپا به دلیل بحران انرژی