مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-13فناوري

محدودیت گوگل پلی برای ایرانی ها حل شد


چندی پیش از سوی کاربران ایرانی اعلام شد که دسترسی آن ها به گوگل پلی محدود شده و نمی توانند اپلیکیشنی را دانلود کنند؛ با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این مشکل اکنون برای کاربران ایرانی حل شده و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته تعدادی از کاربران ایرانی اعلام کردند که نمی توانند اپلیکشن های مورد نیاز خود را از گوگل پلی دانلود و نصب کنند و این سوال بوجود آمده که آیا گوگل پلی قصد دارد محدودیت های جدیدی را اعمال کند؟ برخی شواهد بر این دلالت داشتند که گوکل پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی پی به فعالیت های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل پلی نصب کنند.

در گذشته هم نصب تعداد خیلی کمی از اپلیکیشن ها در ایران محدود بود که با پاک کردن کَش گوگل پلی و تغییر آی پی مشکل حل می شد، اما با محدودیت جدید، چنانچه کشور کاربر از طریق حساب کاربری شناسایی شود، اجازه نصب هیچ اپلیکیشنی (حتی آپ های ایرانی) به کاربر داده نمی شد اما با پیگیری های انجام شده مشخص شد که اکنون مشکل دسترسی و استفاده کاربران ایرانی از گوگل پلی حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت گوگل پلی برای ایرانی ها حل شد

محدودیت گوگل پلی برای ایرانی ها حل شد