مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-13اقتصادي

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه


عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مشارکت تولیدکنندگان این استان در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمید علوی، عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در نشست تولیدکنندگان واحدهای شیمیایی این استان که برای برنامه ریزی شرکت در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه برگزار شد،، اظهار کرد: در نیمه آبان ماه سال جاری این نمایشگاه شیمیایی در روسیه برگزار خواهد شد و فرصتی فراهم شده تا پاویون به نام استان سمنان در این نمایشگاه برگزار شود.

وی اضافه کرد: این اقدام میسر است تا شرکت های شیمیایی استان سمنان در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه غرفه مجزا دریافت کنند.

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تجارت با روسیه فرصتی مغتنم است و این کشور حائل به اروپا و چین است، افزود: تشریفات تجاری در روسیه روان سازی شده و اگر تجار ایرانی به روسیه وارد شوند با توجه به پشتیبانی ها افق تجارت روشنی خواهند داشت.

عبدالحمید دربانیان، عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: واحدهای تولیدی برنامه ای منظم برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین المللی شیمیایی روسیه