مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-13اقتصادي

86 شرکت دانش بنیان در البرز جواز تأسیس گرفتند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 86 شرکت دانش بنیان در این استان جواز تاسیس خود را دریافت و هم اکنون در دست ساخت هستند.

- رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه یکی از محورهای فعالیت این سازمان در سال جاری احصاء و شناسایی واحدهای دانش بنیان است، گفت: با راه اندازی این تعداد واحد با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد تومان زمینه اشتغال 6 هزار نفر فراهم می شود.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از این واحدهای دانش بنیان از اواخر سال گذشته و تا به امروز و با حمایت های صورت گرفته از سوی دولت مردمی سیزدهم جواز کسب خود را دریافت کردند.

ربیعی ادامه داد: هم اکنون از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی البرز 166 واحد دارای فعالیت دانش بنیان بوده و به میزان اشتغال 14 هزار نفر اشتغالزایی نموده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: بر همین اساس البرز رتبه سوم کشوری را از نظر تعداد واحدهای دانش بنیان دارد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیمی با هدف ارائه خدمات و تسهیل سازی روند فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: اولویت های خاصی برای این شرکت ها در استان از جمله واگذاری زمین دولتی به آنها خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 شرکت دانش بنیان در البرز جواز تأسیس گرفتند

86 شرکت دانش بنیان در البرز جواز تأسیس گرفتند