مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-13اقتصادي

کمک به رفع مشکلات صاحبان صنایع در البرز


رییس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه نگاه تخصصی و رفع مشکل از مهمترین اولویت های این مجموعه است، گفت: سعی داریم با شناسایی و احصای معضلات در مسیر پیشرفت و توسعه صنعت در استان البرز گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از کرج، رضا رضایی، رییس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز، صبح امروز در نشست فعالان حوزه اقتصادی استان البرز، ضمن ابراز امیدواری از تشکیل خانه صمت در استان، گفت: با همراهی انجمن ها و شهرک های صنعتی استان البرز این خانه می تواند نقش موثری در صنعت استان و حتی کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: البرز، استان معین در بخش صنعت است و صنایع متعدد و معروفی در این استان وجود دارد که نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت.

رضایی به اهداف تشکیل این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: این خانه متعلق به همه صنعتگران است، همچنین تجهیز مجموعه برای بهره برداری اصحاب صنعت انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه نگاه تخصصی و رفع مشکل از مهمترین اولویت های ما است، ادامه داد: در این راستا واحدهای روابط عمومی و حقوقی در خانه صمت البرز ایجاد شده است.

رضایی بیمه، گمرک و دارایی را از جمله مشکلات روتین صاحبان صنایع برشمرد و افزود: با همکاری و همدلی می توانیم ضمن برطرف کردن مشکلات و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به رفع مشکلات صاحبان صنایع در البرز

کمک به رفع مشکلات صاحبان صنایع در البرز