مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-13اجتماعي

میزبانی از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم


مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم عنوان کرد: تا کنون بیش از 33 هزار زائر اربعین حسینی در این قرارگاه پذیرش شده و از خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی اربعین استان قم، مهدی قربانی کرم امشب در گفت وگویی خبری با بیان اینکه از 11 شهریورماه تا به امروز بیش از 33 هزار زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی استان قم پذیرش شده اند، اظهار کرد: در این قرارگاه آمادگی داریم روزانه 15 هزار زائر را پذیرش کرده و خدمات پذیرایی، فرهنگی، تبلیغی، بهداشتی، درمانی و.

را به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ارائه دهیم.

  وی افزود: 19 هزار و 820 نفر زائر آقا و 13 هزار و 300 نفر خانم در صحن امام حسن عسکری (علیه السلام) مسجد مقدس جمکران پذیرش و اسکان داده شدند و این خدمت رسانی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اعلام کرد: پیش بینی می کنیم که با نزدیک شدن به روز اربعین، زائران بسیاری در قرارگاه پذیرش خواهند شد و امیدواریم که با کمک حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) بتوانیم خدمت شایسته ای برای زائران اربعین انجام دهیم.

وی گفت: از روز شنبه ارسال پیامک راهنمای زائر، اعلام اسکان و ارائه خدمات زیارتی در قرارگاه مردمی اربعین برای مسافرانی که وارد شهر مقدس قم می شوند، فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

میزبانی از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم