مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-13سياسي

ورود مافیای صنعت خودرو به واردات


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرایطی که در آیین نامه واردات خودرو لحاظ شده زمینه را برای شکل گیری انحصار در این حوزه فراهم کرده و راه را برای ورود مافیای صنعت خودرو به واردات باز می کند.

- علی موسوی درباره آیین نامه نوشته شده برای واردات خودرو، بیان کرد: متاسفانه به آیین نامه ای که برای قانون مصوب مجلس در بحث واردات خودرو نوشته شده است، انتقاداتی وارد است.

اول اینکه شرط و شروطی که برای واردات خودرو لحاظ شده می تواند منجر به ایجاد مافیا در این حوزه شود و امتیازاتی که به برخی از شرکت ها نسبت به سایر شرکت ها داده می شود می تواند زمینه شکل گیری مافیای واردات خودرو را ایجاد کرده و همان مافیایی که امروز در صنعت خودروسازی وجود دارد از طریق همین شرایط می تواند به واردات خودرو وارد شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس در ادامه با بیان اینکه نگرانی ما این است که داستان ناکارآمدی خودروسازان در موضوع واردات خودرو نیز دیده شود، تاکید کرد: برخی از سخت گیری های لحاظ شده در این آیین نامه و مراحل متعددی که در آن ذکر شده است کمک می کند تا همان افراد خاص و شرکت های خاص در واردات خودرو وارد شوند و این یعنی در واردات خودرو نیز انحصار ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مافیای صنعت خودرو به واردات

ورود مافیای صنعت خودرو به واردات