مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-13سياسي

اصولگرایان اگر فرزند خارج نشین خود را نفی کنند می توانند در قدرت بمانند


چند سال گذشته کمپینی با عنوان «فرزندت کجاست؟» راه اندازی شد تا مشخص شود فرزند مسئولان ساکن کجا هستند تا با والدین آنها برخورد شود.

هرچند این کمپین به جایی نرسید - اصولگرایان اگر فرزند خارج نشین خود را نفی کنند می توانند در قدرت بمانند چند سال گذشته کمپینی با عنوان فرزندت کجاست؟ راه اندازی شد تا مشخص شود فرزند مسئولان ساکن کجا هستند تا با والدین آنها برخورد شود.

هرچند این کمپین به جایی نرسید شرق نوشت: ماجرای آقازاده ها، فرزندان خارج نشین مسئولان یا به عبارتی ژن های خوب داستان تازه ای در میان مقامات نیست و در 43 سال گذشته بارها شاهد مهاجرت و تابعیت فرزندان مقامات در خارج از کشور هستیم.

آن هم کشورهایی که پدران و مادران این به اصطلاح آقازاده ها بعد از پیروزی انقلاب بارها با شعارهای تند علیه آن کشورها میزان انقلابی گری خود را به رخ کشیده اند.

اما اکنون شاهدیم که نه تنها فرزندان اصلاح طلبانی که از طرف اصولگرایان غرب گرا و غرب زده خوانده می شدند به خارج از کشور رفته و دیگر برنگشته اند بلکه فرزندان این مقامات اصولگرا و انقلابی هم سال هاست دور از چشم دیگران به فرنگ رفته و قصد بازگشت ندارند و پدر یا مادر مسئول آنها به توجیه این مسئله پرداخته و به گفته حشمت الله فلاحت پیشه، با این توجیهات به شعور مردم توهین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان اگر فرزند خارج نشین خود را نفی کنند می توانند در قدرت بمانند

اصولگرایان اگر فرزند خارج نشین خود را نفی کنند می توانند در قدرت بمانند