مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-13اقتصادي

بازدید معاون وزیر صمت از دو واحد صنعتی در پیشوا


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پیشوا بازدید بعمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی صبح امروز به همراه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعی استان تهران، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس و جمعی از مسؤولین از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی پیشوا بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید معاون وزیر صنعت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی از نزدیک در جریان راه اندازی واحد صنعتی روغن نباتی در این شهرک قرار گرفت.

واحد صنعتی روغن نباتی پارس قو در زمینی به مساحت 71 هزار متر مربع و با اعتبار اولیه 400 میلیارد تومان در سه فاز در حال ساخت است که با بهره برداری از فاز اول آن روزانه 300 تن روغن نباتی تولید می شود و 150 نفر نیز مشغول بکار خواهند شد که در 22 بهمن فاز اول آن افتتاح خواهد شد .

همچنین با تکمیل شدن سه فاز از این واحد صنعتی روزانه 600 تن روغن نباتی تولید و روانه بازار می شود و باعث ایجاد اشتغالزایی برای هزار نفر به طور مستقیم و بیش از 3 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر صمت از دو واحد صنعتی در پیشوا

بازدید معاون وزیر صمت از دو واحد صنعتی در پیشوا