مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-13سياسي

اجتماع نمادین لشکر امام حسین (ع) روز اربعین در زاهدان


تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان گفت: جاماندگان اربعین حسینی، برای بهره مندی از فیوضات این گردهمایی عظیم، می توانند روز اربعین در مراسم نمادین گردهمایی لشکر امام حسین (ع) و پیاده روی اربعین که از مزار شهدای زاهدان تا کهف الشهدا برگزار میشود شرکت کنند.

- محمود جوادیان فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در گردهمایی بزرگ اربعین مهمترین رخداد،  افزایش معرفت حسینی است که بنا به گفته مرحوم آیت الله بهجت، مقدمه ای برای ظهور ولی عصر(عج) محسوب می شود.

وی افزود: جاماندگان اربعین حسینی، برای بهره مندی از فیوضات این گردهمایی عظیم، می توانند روز اربعین در مراسم نمادین گردهمایی لشکر امام حسین (ع) و  پیاده روی اربعین که از مزار شهدای زاهدان تا کهف الشهدا برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.

 تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان با اشاره به برپایی 22 موکب در مسیر پیاده روی، تصریح کرد: سخنرانی مذهبی و برگزاری نماز ظهر اربعین  به جماعت از جمله برنامه های این اجتماع خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز اربعین در زاهدان همه با هم  یکصدا و همگام،  دلها را روانه کرب و بلا خواهیم کرد و زیارتنامه اربعین را تلاوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع نمادین لشکر امام حسین (ع) روز اربعین در زاهدان

اجتماع نمادین لشکر امام حسین (ع) روز اربعین در زاهدان