مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-13اقتصادي

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت


یکی از انواع مدل های کیسه های فریزر، مدل هوشمند است که کارایی فوق العاده ای دارد به خصوص برای سبزیجات که حجم زیادی دارند.

- یکی از بهترین روشهایی که برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر وجود دارد استفاده از کیسه فریزر جهت بسته بندی می باشد با این کار از نفوذ میکروب داخل مواد غذایی جلوگیری می شود و مواد غذایی از هر نوع آلودگی حفظ می شود در نتیجه کیفیت و تازگی آن بعد از فریز کردن حفظ شده و علاوه بر این عطر و طعم مواد غذایی باقی می ماند و شما می توانید زمان بیشتری برای نگهداری سالم مواد غذایی داشته باشید.

مواد سازنده کیسه فریزرها پلی اتیلن می باشد و به علت تماس مستقیم با مواد غذایی کیفیت و نحوه دوخت و همچنین مواد اولیه استفاده شده در آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

ممکن است شما هم به دنبال یک مرکز معتبر جهت سفارش این محصول باشید، باید بدانید که می توانید از طریق سایتدر هر خانه ای سرعت کار را بیشتر می کند کیسه فریزرهای تولید شده در شرکت شفق علاوه بر این که از مقاومت خوبی برخوردار است در سایزهای مختلف و با ضخامت متفاوت تولید شده و توانسته علاوه بر نیاز مصارف خانگی در حوزه صنعت بسته بندی نقش مهمی ایفا کند.

در بسیاری از فروشگاه ها، مغازه ها، مراکز خرید، سوپرمارکتها عمومأ بعد از خرید جهت انتقال اقلام خریداری شده باید از کیسه فریزر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت