مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-13اجتماعي

خدمت رسانی موکب احباب الرضا(ع) قزوین به زائران اربعین در عمود 210


مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین و موکب احباب الامام الرضا(ع) در عراق، از پذیرایی موکب الرضا از زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا عمود 210 به مدت حدود 15 روز خبر داد.

- حجت مددخانی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس قزوین در کربلا با اشاره به توفیق برپایی موکب احباب الامام الرضا علیه السلام در عراق از سال 93 تاکنون اظهار کرد: هر سال توفیق داشتیم در اربعین موکب بر پا کنیم که امسال هم این توفیق نصیب ما شده است.

  وی افزود: حدود 15 روز در این مسیر در حوزه های مختلف فرهنگی، پذیرایی و خدماتی به زائران خدمات رسانی می شود که در بخش پذیرایی در سه وعده صبح، ناهار و شام و میان وعده از زائران پذیرایی می کنیم و ایستگاه چای حسینی هم در طول روز تقریبا برپاست.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین و موکب احباب الامام رضا علیه السلام ادامه داد: در حوزه فرهنگی اقامه نماز جماعت در اوقات شرعی صبح، ظهر و مغرب را داریم که صبح ها سلام بر اباعبدالله الحسین علیه السلام می دهیم و ادعیه عهد و فرج هم قرائت می شود، ظهرها هم برنامه سخنرانی یکی از علما به زبان فارسی و عربی اجرا می شود و شب ها سخنرانی همراه با ذکر مصیبت و سینه زنی داریم که مورد استقبال زائرین قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی موکب احباب الرضا(ع) قزوین به زائران اربعین در عمود 210

خدمت رسانی موکب احباب الرضا(ع) قزوین به زائران اربعین در عمود 210