مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-13اقتصادي

تامین کسری برق شهرک های صنعتی طی 2 سال آینده


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: دولت در سفرهای استانی 165 مصوبه در حوزه صنعت و پست های برق داشته است و امیدواریم بتوانیم کسری برق ضروری را در مناطق صنعتی ظرف مدت دو سال مرتفع و برق مورد نیاز شهرک های صنعتی کشور را تامین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدیدی از واحدهای در حال احداث در شهرک صنعتی پیشوا داریم، واحدهایی که در حال ایجاد هستند و واحدهایی که می خواهند از رکود خارج شوند، در تلاش هستیم تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای خروج از رکود از واحد های صنعتی را داشته باشیم.

وی گفت: اولین واحدی که مورد بازدید قرار گرفت، واحد طرح توسعه روغن بود که با افتتاح این واحد تولیدی تا پایان سال بیش از هزار شغل ایجاد می شود و در تهیه و تامین روغن نباتی، نیازهای مردم تا حدود زیادی رفع می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی افزود: این واحد تولیدی برای تامین آب با مشکلات مواجه بوده و این مشکلات رفع شده است، آنچه برای ما مهم می باشد این است که در شهرک های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ زیرساخت های لازم و مهم صنعت را تامین کنیم زیرا موضوع آب و برق یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کسری برق شهرک های صنعتی طی 2 سال آینده

تامین کسری برق شهرک های صنعتی طی 2 سال آینده