مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-13اقتصادي

اجرای 10 طرح دانش بنیان مدیریت شهری در اصفهان


شرکت های دانش بنیان و خلاق با اتکا به توان داخلی و اعتماد به دارایی های دانشی و تخصصی به شناسایی چالش و مشکلات در کشور می پردازند و برای رفع آن ها خدمات ارائه می دهند یا محصولات ایران ساخت طراحی و تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوانی بود که در ابتدای قرن جدید بارقه امید را در زیست بوم فناوری کشور ایجاد کرد، این نام گذاری اهمیت استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان را بیشتر کرده است.

بهره گیری از توان و کارایی شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف به توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور می انجامد، این شرکت ها می توانند چالش های صنایع مختلف را شناسایی و به رفع آن ها بپردازند.

در حال حاضر تعداد شرکت های دانش بنیان به 7312 رسیده که در استان اصفهان 676 شرکت دانش بنیان فعال هستند.

به تازگی 10 طرح دانش بنیان در حوزه های مختلف مدیریت شهری در اصفهان به تصویب رسیده که با تأمین اعتبار و پیش بینی تمهیدات لازم به زودی اجرا می شود.

تبدیل ایده ها به محصول شرکت های دانش بنیان اهدافی از قبیل ایجاد زمینه برای به کارگیری هرچه بیشتر توانمندی های دانشگاه ها واحدهای پژوهشی در جامعه و ترغیب متخصصین، نوآوران، مخترعان، اعضای هیأت علمی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 طرح دانش بنیان مدیریت شهری در اصفهان

اجرای 10 طرح دانش بنیان مدیریت شهری در اصفهان