مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-13اجتماعي

اجرای طرح های ترافیکی ویژه استقبال از مهر


شهردار منطقه 13 تهران از آغاز به کار طرح های ترافیکی ویژه استقبال از مهر در راستای کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران اظهارداشت: ایمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی معابر طبق دستورالعمل های ابلاغی و برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل دانش آموزان  با اجرای  گذرگاه های عرضی ایمن عابر پیاده، احداث سرعتکاه و سرعت گیر،  هم سطح سازی تقاطع  و هم سطح سازی معابر از جمله اقدامات معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه است که از ابتدای شهریور آغاز و تا نیمه مهر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ایمن سازی تجهیزات ترافیکی ایستگاههای اتوبوس تندرو (BRT) گفت: در این راستا ، تکمیل علائم عمودی مرمت و رفع نواقص حفاظهای جانبی(نرده)،  تعمیر و بهسازی آسفالت معبر مقابل ایستگاههای اتوبوس و مرمت و رفع نواقص حفاظهای جانبی(گاردریل) در دستور کار معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه 13 قرار گرفت.

 علی احمدی افزود : از آنجا که همزمان با بازگشایی مدارس در مهر سفرهای درون شهری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، بنابراین وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تامین ایمنی شهروندان نقش بسزایی ایفا می کند، بر همین اساس در روزهای اخیر ساماندهی و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های ترافیکی ویژه استقبال از مهر

اجرای طرح های ترافیکی ویژه استقبال از مهر