مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-13سياسي

فعالیت 120 پزشک ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین/ تقدیر ستاد اربعین از کادر درمان


120 پزشک ایرانی با حضور داوطلبانه در مسیر پیاده روی به زائران امام حسین (ع) خدمت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی رییس کمیته فرهنگی ستاد کادر درمان این بیمارستان تجلیل کرد.

حجت الاسلام حمید احمدی در این دیدار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در این پیاده روی باشکوه از زحمات کادر درمان تشکر و قدردانی کرد و هدایایی از طرف مردم ایران به رییس این بیمارستان اعطا شد و رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین، پرچم مزین به شعار اربعین امسال را به رییس این بیمارستان تقدیم کرد.

رییس بیمارستان ابومهدی المهندس که یک پزشک جوان عراقی بود نیز از حضور مسئولان ایرانی در این مرکز درمانی تشکر کرد و افزود: ایرانی ها در ایام اربعین، کمک بسیار زیادی در این بیمارستان به ما کرده اند و از هفته گذشته 120 پزشک ایرانی در کنار ما حضور دارند تا به زوار و بیماران خدمات درمانی بدهند.

 حضور در موکب عراقی اللواء السادس کتائب جند الامام در مسیر حله به کربلا و تقدیر و تقدیم هدایایی از سوی جمهوری اسلامی ایران، بخش دیگری از برنامه های شب گذشته کمیته فرهنگی ستاد اربعین بود.

رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، از زحمات موکبداران عراقی قدردانی کرد و گفت عراقی ها همیشه به مهمان نوازی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 پزشک ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین/ تقدیر ستاد اربعین از کادر درمان

فعالیت 120 پزشک ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین/ تقدیر ستاد اربعین از کادر درمان