مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-13ورزشي

استاندار سمنان: امکانات ورزشی عادلانه بین مردم توزیع شود


امکانات ورزشی در راستای افزایش نشاط اجتماعی به صورت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان سمنان اظهار کرد: از فضای پارک ها و بوستان ها در شهر برای برگزاری برنامه های ورزشی و ورزش همگانی استفاده شود.

وی اضافه کرد: جلسات شورای تربیت بدنی و ورزش در راستای ارتقای نشاط اجتماعی در استان سمنان به صورت مستمر با دستور کار عملیاتی و کاربردی برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: امکانات ورزشی این استان باید در راستای افزایش نشاط اجتماعی و سلامت روح و جسم افراد جامعه، به صورت عادلانه در اختیار تمامی مردم قرار گیرد.

هاشمی تأکید کرد: تمهیدات لازم برای اختصاص زمان کوتاه چند دقیقه ای برای ورزش صبحگاهی در ادارات و دستگاه های اجرایی استان سمنان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برای توسعه تربیت بدنی به خصوص ورزش های همگانی، از ظرفیت آموزشی استان سمنان ازجمله دانشگاه ها و آموزش و پرورش استان به صورت ویژه استفاده شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد طی تعامل و تفاهم نامه ورزش و جوانان با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، به صورت ویژه به توسعه و تقویت ورزش در روستاها توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: امکانات ورزشی عادلانه بین مردم توزیع شود

استاندار سمنان: امکانات ورزشی عادلانه بین مردم توزیع شود