مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-13سياسي

مسئولیت برجام با رییسی است، چه امضا کند چه نکند


آقای رییس جمهور در برابر امضا کردن یا امضا نکردن خود مسوول است، چون قدرت این کار نزد اوست.

اگر واقعا زیان امضای برجام را بیشتر از سود آن می داند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: پس از انتشار یادداشت مسوولیت برجام متوجه کیست؟ در روز یکشنبه روزنامه اعتماد؛ یادداشتی در نقد آن در روزنامه ایران نوشته شد که به نظرم پرداختن به آن ضروری است، زیرا ابعاد خوبی از مساله را روشن خواهد کرد.

نویسنده محترم این روزنامه در مهم ترین فراز یادداشت خود آورده است که عبدی در حالی در نوشتار اخیر خود آورده است که مسوولیت اصلی برجام برعهده رییس جمهور است که قبلا در مواجهه با نقض عهد امریکایی ها و شکست یک باره برجام تلاش داشت تا مسوولیت فرجام برجام را از دوش حسن روحانی برداشته و آن را به رهبر انقلاب نسبت بدهد.

حالا که رییس جمهور پیشین قدرت را واگذار کرده او به یاد آورده است که رییس جمهور در این خصوص مسوولیت هم دارد! هر چند ایده آل اصلاح طلبان از یک رییس جمهور در قبال هرگونه توافقی وجود فردی به عنوان ماشین امضای زیاده خواهی های غرب در برابر ایران است، دولت سیزدهم تلاش دارد تا جایگاه حراست بخش خود از منافع جمعی ایرانیان را اعمال کرده و با توافقی که رفع موثر تحریم ها، دریافت تضامین لازم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت برجام با رییسی است، چه امضا کند چه نکند

مسئولیت برجام با رییسی است، چه امضا کند چه نکند