مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-13دانش

جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا اعلام شد


دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر ومحمد علی اکبری سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی حسینی (ع) و به منظور مساعدت با دانشجویانی که برای شرکت در آیین مذهبی پیاده روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل آمده است: برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه/رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت های موضوعی دانشگاه، حداکثر تا 20 مهر 1401 امکان پذیر است.

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج به کشور عراق  در ایام اربعین و تأیید آن توسط معاونت پژوهشی/علمی واحد دانشگاهی است.

  برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان نامه/رساله در کارنامه نیمسال دوم 1401-1400 دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا اعلام شد

جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا اعلام شد