مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-13حوادث

10 هکتار اراضی ملی تنگ چشمه زرقان رفع تصرف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 10 هکتار اراضی ملی به ارزش 120 میلیارد ریال در منطقه تنگ چشمه شهرستان زرقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان زرقان در اجرای دستور قضایی، با تشکیل تیم های عملیاتی و حضور نمایندگان سازمان های مربوطه به محل اعزام و 10 هکتار از اراضی ملی تصرف شده را رفع تصرف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده در این عملیات را بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، 120 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتقام جویی از همسر سابق در فضای مجازی رییس پلیس شهرستان مرودشت گفت: فردی که در فضای مجازی و به وسیله شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر ، نشر اکاذیب و توهین علیه همسر سابق خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مرودشت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی در این باره گفت: طی شکایت یکی از شهروندان با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان پلیس، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مقام قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هکتار اراضی ملی تنگ چشمه زرقان رفع تصرف شد

10 هکتار اراضی ملی تنگ چشمه زرقان رفع تصرف شد