مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-13دانش

پلتفرم ایران ساخت روند درخواست حمل و نقل بار را ساده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی فروتن جزی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی مهندسی سافر مهر خاوند با بیان این که فناوری می تواند تمام سطوح زندگی شهروندان و نحوه کسب درآمد و کار آن ها را به شکل اساسی تغییر دهد، - شرکت های دانش بنیان موفق شدند که زیرساخت های سنتی کسب و کار حمل بار در کشور را به شکلی محسوس دگرگون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی فروتن جزی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی مهندسی سافر مهر خاوند با بیان این که فناوری می تواند تمام سطوح زندگی شهروندان و نحوه کسب درآمد و کار آن ها را به شکل اساسی تغییر دهد، گفت: توانسته‎ایم به عنوان یک شرکت دانش بنیان با تاسیس یک واحد R&D و تحقیقات و نیاز سنجی در حوزه حمل و نقل، سامانه های متعددی ایجاد کنیم.

حمل و نقل و ساختار های چابک، قابل برنامه ریزی و منعطف آن در هر دو بعد مسافری و باری، یکی از ارکان پیشرفت تجاری هر کشور است.

پیش از این، به ویژه در پایانه های پرترافیک، برای مثال 500 یا 100 راننده باید در ساعات اول صبح در یک سالن جمع می شدند و پس از انتظاری طولانی در صف های طویل، در میان شلوغی و ناهماهنگی های مرسوم، هر یک در نوبت خود، بار و مجوز های لازم را دریافت می کرد، تا پس از کارهای اداری خسته کننده به سمت جایگاه بارگیری حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم ایران ساخت روند درخواست حمل و نقل بار را ساده کرد

پلتفرم ایران ساخت روند درخواست حمل و نقل بار را ساده کرد