مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-13سياسي

گروه های جهادی قم در صف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی


مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از خدمت رسانی حدود 800 جهادگر بسیجی قم در استان، پایانه های مرزی و کشور عراق به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- علی اخلاصمند، مدیر حرکت های جهادی سازمان خدماتی از قبیل اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان و همچنین فرهنگی به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می دهد.

اخلاصمند افزود: گروه های جهادی خواهر و برادر در قرارگاه مردمی اربعین روزانه به 10 هزار نفر از زائرین خدمت رسانی می کنند که پیش بینی می شود در آستانه اربعین این تعداد به 30 هزار نفر برسد.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی قم اظهار داشت: قرارگاه های جهادی و محرومیت زدایی بسیج هم با فعالیت های تخصصی خود در اربعین حسینی در میدان خدمت رسانی به زائران هستند.

[گروه های جهادی قم در صف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی] وی گفت: گروه های جهادی در قرارگاه کریمه اهل بیت در مرز مهران با برپایی موکب، خدمات اسکان و پذیرایی را به زائران عزیز ارائه می دهد.

همچنین در کشور عراق موکب ها و گروه های مختلف با محوریت گروه جهادی بانوان فاطمی در عمود 1222 فعالیت های فرهنگی و اسکان را بر عهده دارند.

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم عنوان کرد: گروه جهادی اسلام ناب محمدی در کربلا به زائران اربعین در حال خدمت رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی قم در صف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

گروه های جهادی قم در صف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی