موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-13سياسي

روش خبررسانی بی بی سی از پیاده روی اربعین: «فاجعه» در عراق!


رسانه ای مثل بی بی سی وقتی بخواهد درباره پیاده روی اربعین خبر بدهد، یک جوری اطلاع رسانی می کند که انگار در عراق فاجعه ای رخ داده و دارد آمار مصائب را لحظه به لحظه مخابره می کند! - گروه فرهنگ خبرگزاری فارس: در این سال ها که مراسم اربعین به بزرگ ترین گردهمایی سالانه جهان تبدیل شده خیلی ها به دردسر افتاده اند عجیب؛ بی بی سی فارسی هم یکی از آنهاست که به دردسر افتاده .

معلوم است در دنیای امروزی بسیارند کسانی که چشم دیدن چنین شور و شوقی برای یک مراسم معنوی را ندارند و چشم شان تیره و تار می شود از نمایش قدرت شیعه در قرن بیست و یکم.

تا جایی هم که بتوانند این مراسم را در رسانه ها سانسور و تحریف می کنند و وضعیت بی بی سی فارسی هم این است که رویکردی دارند برای پوشش اخبار اربعین که با واقعیت میدان متفاوت است.

بالطبع باید حواسشان خیلی جمع باشد تا به قول معروف سوتی ندهند و آبروریزی نکنند و بالاخره یک جوری خبر بدهند و تحلیل کنند که لااقل خودشان بفهمند چی به چی است و چی دارند می گویند.

حالا امان از روزی که یکی حواسش نباشد و میدان را توصیف کند و همکارانش را و رسانه را ضایع کند جلوی دوربین و جلوی چشم بینندگان.

این بار گزارشگر زن بی بی سی فارسی بود که انگار از حضور در میان زائران میلیونی پیاده روی اربعین به شور و وجد آمده بود و جلوی دوربین گفت که آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش خبررسانی بی بی سی از پیاده روی اربعین: «فاجعه» در عراق!

روش خبررسانی بی بی سی از پیاده روی اربعین: «فاجعه» در عراق!