مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 17:472022-09-13اقتصادي

افزایش بودجه تملکات شهرداری اراک به 400 میلیارد تومان


رییس کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اراک از افزایش بودجه تملکات شهرداری تا مبلغ 400 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری حامد آجرلو اظهار کرد: کمیسیون املاک در گذشته به صورت تلفیقی با دیگر کمیسیون های شهر برگزار می شد، از همین رو تا قبل از این به صورت جدی به اولویت بندی در تملکات شهرداری پرداخته نشده بود.

در سال 98 این کمیسیون به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد به طوری که بودجه تملکات شهرداری از 17 میلیارد تومان در سال 97 به 400 میلیارد تومان در سال 1401 رسیده است.

وی افزود: دلیل این افزایش چشمگیر در بودجه تملکات افزایش دغدغه مندی در حوزه های تعریض خیابان های شهر، افزایش پارک های محله ای و فضای سبز شهری، تملک و حفظ خانه های تاریخی شهر است.

رییس کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی کلان شهر اراک اضافه کرد: در سال جاری به صورت دقیق و با نگاهی جامع تر به شناسایی نقاط آسیب پذیر شهری پرداخته ایم و بر همین اساس به اولویت بندی تملکات در سطح شهر پرداخته ایم و این موارد در 9 بند احصا شده و بر اساس این شاخه بندی شهرداری به تملکات مختلف در سطح شهر خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه تملکات شهرداری اراک به 400 میلیارد تومان

افزایش بودجه تملکات شهرداری اراک به 400 میلیارد تومان