مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:122022-09-13سياسي

قالیباف: قوانین حوزه بانک ها در مجلس نهایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف امروز (سه شنبه) در جمع مدیران عامل بانک های خصوصی کشور ضمن تشکر از فعالیت های شبکه بانکی کشور، - رییس مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن قوانین حوزه بانک ها در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف امروز (سه شنبه) در جمع مدیران عامل بانک های خصوصی کشور ضمن تشکر از فعالیت های شبکه بانکی کشور، گفت: امروز بار اصلی اقتصاد کشور بر دوش بانک ها است که هم در حوزه مسائل داخلی کشور که فعالیت هایی را حتی خارج از حیطه مأموریت ذاتی خود انجام می دهند و هم باید جور عدم سرمایه گذاری خارجی را به دوش کشیده و جبران کنند، لذا جای خداقوت دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نظام بانکداری کشور، ادامه داد: همانطور که حاضرین هم اشاره کردند به دلایل مختلف نارضایتی عمومی وجود داشته و هر کسی از ظن خود در خصوص بانک ها مطالبی را مطرح می کند، اما وقتی با دقت به این موضوعات نگاه می کنیم، می بینیم دلایلی نیز وجود دارد که چنین صحبت ها و گلایه هایی مطرح می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را در خصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: قوانین حوزه بانک ها در مجلس نهایی می شود

قالیباف: قوانین حوزه بانک ها در مجلس نهایی می شود