مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:122022-09-13حوادث

باند سارقان خودرو در اصفهان منهدم شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت خودرو با 11 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو در شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات مأموران برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا این که چند روز بعد مجدداً یک دستگاه خودروی پژو در محل وقوع سرقت اول به سرقت رفت و این بار کارآگاهان با بررسی میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق شدند 3 سارق را در این ارتباط شناسایی کنند.

ترکیان بیان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان از افراد سابقه دار در امر سرقت خودرو هستند که نهایتاً با اقدامات پلیسی متهمان در حالی که با یک دستگاه خودرو مشغول پرسه زنی و انجام مقدمات سرقت مجدد در محل انجام سرقت های قبلی خود بودند رؤیت و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو و 2 جفت پلاک و مقادیری لوازم مسروقه از متهمان گفت: سارقان که در تحقیقات اولیه به عمل آمده ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان خودرو در اصفهان منهدم شد

باند سارقان خودرو در اصفهان منهدم شد