مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-13اجتماعي

گذرنامه های ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد


با توجه به اینکه گذرنامه های ویژه اربعین تنها تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از این روز از سوی پلیس عراق قابل پذیرش نیست توصیه اکید می کنیم چنانچه کسی قصد دارد بعد از اربعین در کشور عراق بماند حتماً از گذرنامه های عادی استفاده کند.

- سخنگوی فراجا با بیان اینکه گذرنامه های ویژه اربعین تنها تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از آن پلیس عراق آن را نمی پذیرد، گفت: زائران اگر قصد دارند بعد از اربعین در کشور عراق بمانند باید از گذرنامه عادی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران با تسلیت ایام اربعین گفت: ورود زائران از کشور عراق رو به افزایش است و تا به این لحظه حدود یک میلیون و 400 هزار زائر ایرانی در کمال صحت و سلامت وارد خاک میهن عزیزمان شدند و همچنان برگشت زائران با همکاری مرزبانان پلیس ایران و عراق در سایه امنیت کامل درحال انجام است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از سه میلیون نفر از اعم از اتباع ایرانی و خارجی از مرزهای شش گانه کشور به سمت کشور عراق خارج شده اند، افزود: بیش از 200 هزار نفر از اتباع خارجی از مرزهای غربی ایران عبور کرده و به زیارت حرم و بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرنامه های ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد

گذرنامه های ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد