مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-13اجتماعي

آخرین وضعیت مرزها/ وضعیت ترافیکی نیمه سنگین در دو مرز مهران و شلمچه


جانشین پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به اینکه عمده زائران اربعین از مرزهای مهران و شلمچه وارد کشور می شوند، گفت: وضعیت ترافیکی این دو مرز نیمه سنگین است.

- سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور که امروز بازدید هوایی از مرزهای 6 گانه (مهران، شلمچه، باشماق، چذابه و تمرچین) داشته است  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و همچنین وضعیت بازگشت زوار اربعین حسینی از مسیرهای منتهی به مرزهای مشترک با کشور عراق گفت: روند بازگشت زوار به کشور آغاز شده و امروز 123 هزار نفر از زائرین  از مرز مهران وارد کشور  شدند.

وی با اشاره به اینکه عمده زائران اربعین از مرزهای مهران و شلمچه وارد کشور می شوند، گفت: وضعیت ترافیکی این دو مرز نیمه سنگین است.

حسینی ابراز داشت: خروج از مرز مهران امروز 4 درصد کاهش داشته اما شاهد افزایش 14 درصدی ورود زوار از این مرز بوده ایم و به این ترتیب می توانیم بگوییم نسبت بار ترافیکی بازگشت نسبت به  رفت به عراق 60 درصد است.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور  وضعیت پارکینگ های مرزی، بخصوص مهران را در حال تخلیه عنوان کرد و گفت: در وضعیت عبور و مرور مشکل خاصی نداریم و تنها نگرانی حال حاضر ما تامین اتوبوس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرزها/ وضعیت ترافیکی نیمه سنگین در دو مرز مهران و شلمچه

آخرین وضعیت مرزها/ وضعیت ترافیکی نیمه سنگین در دو مرز مهران و شلمچه