مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:472022-09-13سياسي

قرارگاه اربعین روزانه ظرفیت 15 هزار زائر را دارد


مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 3 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین استان قم پذیرش می شود درحالی که ما در این قرارگاه ظرفیت پذیرش روزانه 15 هزار زائر را داریم.

- مهدی قربانی کرم  مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم طی سخنانی بیان کرد: تا روز گذشته 33 هزار و 22 زائر در قرارگاه خوبی برای اسکان و پذیرایی از زائران داریم و در حال حاضر آماده پذیرش روزانه 15 هزار زائر هستیم.

وی در خصوص اینکه چه اقداماتی برای اطلاع رسانی زائران از وجود موکب در مسجد جمکران انجام شده؛ اظهار کرد: با هماهنگی هایی که با دستگاه های مختلفی مثل شهرداری قم انجام داده ایم مقرر شده در ورودی شهر بنرهای اطلاع رسانی نصب شود، همچنین با پیگیر هایی که انجام دادیم مخابرات استان قم با همکاری اپراتور همراه اول، پیامک هایی با محتوای راهنمای زائر و آگاه سازی زائران برای آن ها ارسال می کند.

قربانی کرم با اشاره به پیگیری استاندار قم از وضعیت قرارگاه گفت: از استاندار قم بسیار ممنونیم که مرتب و روزانه وضعیت قرارگاه را پیگیری می کند و تا به حال 3 بار از قرارگاه مردمی اربعین قم بازدید کرده است، امسال همه دستگاه ها پای کار هستند و همکاری خوبی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اربعین روزانه ظرفیت 15 هزار زائر را دارد

قرارگاه اربعین روزانه ظرفیت 15 هزار زائر را دارد