مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 19:372022-09-13پزشكي

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در چذابه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهرخ رییسیان رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای از استقرار یک واحد کلینیک سیار دندانپزشکی در پایانه مرزی چذابه خبر داد و اظهار کرد: - رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک واحد کلینیک سیار دندانپزشکی در پایانه مرزی چذابه مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهرخ رییسیان رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای از استقرار یک واحد کلینیک سیار دندانپزشکی در پایانه مرزی چذابه خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی کمیته بهداشت و درمان اربعین، این کلینیک که شامل دو یونیت دندانپزشکی است برای ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی به زائران در این پایانه مرزی مستقر شد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: خدمات دندانپزشکی به زائران شامل معاینه دندان، کشیدن دندان، تخلیه آبسه و پالپوتومی است.

وی گفت: این درمان به گونه ای است که درد را التیام می دهد تا مانع ادامه سفر زائر نشود، اما زائران به این نکته توجه کنند که باید برای تکمیل سیر برخی مراحل درمان به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در چذابه

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در چذابه