مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 19:422022-09-13سياسي

از خزعلی و ظریف تا مالیات برای تراکنش 35میلیونی


حضور مقامات دولتی در مرزهای کشور برای رصد تردد زائران اربعین، مالیات گیری از حساب های با تراکنش 35 میلیون تومان، رفتار فرزندان برخی مسئولان و مسائل مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای ایران موضوعاتی هستند که امروز در توییت های نمایندگان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، رحیم زارع، نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان وعضو کمیسیون های برنامه و بودجه: دکتر وحیدی وزیر محترم کشور مدیریت جهادی و انقلابی را معنا کرد.

با حضور مداوم و میدانی خود در گردهمایی مذهبی و حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین که قدرتمندترین نماد همبستگی جهان تشیع است، نشان داد ناامید کردن مردم با تبلیغات سنگین و خصمانه اثری نداشته و خدمت فقط نشستن پشت میز نیست.

اردشیرمطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی نیز در سه توییت به موضوعات مختلفی اشاره داشت.

او در نخستین توییت خود به حضور میدانی وزیر کشور در مرزهای کشور اشاره داشت و نوشت: دکتر وحیدی وزیر کشور انقلابی چند روز است با حضور میدانی در صحنه راهپیمایی عظیم اربعین، نشان داده است این دولت خدمتگزار اباعبدالله و عاشقانش است و نه تنها راه را مثل گذشتگان بر زائر نمی بندد، بلکه مقاماتش از جان مایه می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خزعلی و ظریف تا مالیات برای تراکنش 35میلیونی

از خزعلی و ظریف تا مالیات برای تراکنش 35میلیونی