مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 20:322022-09-13اقتصادي

دست از سر کانون بردارید، به واگذاری های دیگر برسید!


چرتکه برداشته اند که کتابخانه ها ضرر می دهد.

لابد توقع داشتند کتابخانه ها مثل تراکم فروشی شهرداری و یک بنگاه ماشین سود بدهد!      - اعلام مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شدت نگرانی درباره واگذاری کتابخانه های کانون به نهاد کتاب خانه های عمومی وزارت ارشاد که به معنی سلب استقلال یک نهاد است به طور کامل منتفی نشده و باید دید زور کدام سو می چربد.

    همین که مدیر عامل کانون دل گرمی داده باعث امیدواری است چون تصور می شد در دولت ابراهیم رییسی اراده ای وجود دارد که هیچ نهاد مستقلی را برنتابند هر چند کانون، مستقل به معنی مصطلح آن نیست ولی همین که ساز و کار آن مانند بوروکراسی های خلاقیت کُش و ایدیولوژی زده نبوده ظاهرا کافی بوده تا تصمیم به واگذاری آن به نهاد کتاب خانه ها بگیرند و به مرور از صحنه آفرینش فرهنگی و هنری و ادبی حذف کنند.

    چرا که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر از بیش از 1000 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار روستایی و شهری و پستی برخوردار است که در گستره ایران و  در شهرها و روستاها بی سر و صداهای معمول به کودکان و نوجوانان ایرانی خدمات می دهند و شماری از برجسته ترین شخصیت های فرهنگی و هنری و سینمایی در 50 سال اخیر در بطن و متن کانون بالیده و برخی چون عباس کیا رستمی فقید در قله های جهانی ایستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست از سر کانون بردارید، به واگذاری های دیگر برسید!

دست از سر کانون بردارید، به واگذاری های دیگر برسید!