مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 22:372022-09-13بين الملل

طرح رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در بیت المقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد که مقامات تل آویو درحال تهیه طرحی برای افزایش ساخت و ساز و افزایش شمار شهرک نشینان صهیونیست در شهرک «هار حوما» واقع در اراضی منطقه «جبل ابو غنیم» در جنوب شرقی شهر بیت المقدس هستند.

- منابع صهیونیستی از طرح جدید مسئولان رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک در اراضی جبل ابو غنم واقع در جنوب شرق بیت بیت المقدس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که مقامات تل آویو درحال تهیه طرحی برای افزایش ساخت و ساز و افزایش شمار شهرک نشینان صهیونیست در شهرک هار حوما واقع در اراضی منطقه جبل ابو غنیم در جنوب شرقی شهر بیت المقدس هستند.

این روزنامه عبری زبان، با بیان اینکه این شهرک جدید است قرار است در مکانی بسیار حساس از نظر مناظر دیدنی و آب و هوا بنا شود، افزود: شهرک مذکور در اطراف روستای بتیر ساخته خواهد شد که توسط سازمان یونسکو به عنوان یک میراث جهانی ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، شهرک مذکور قرار است که در مجاورت روستای فلسطینی الولجه بنا شود و اگر این اتفاق بیفتد، این روستا از هر چهار طرف توسط دیوار حائل محاصره خواهد شد و قرار است که در این شهرک 560 واحد مسکونی ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در بیت المقدس

طرح رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در بیت المقدس