مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 23:222022-09-13حوادث

انجام 6400 عملیات توسط نجاتگران هلال احمر مازندران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به رتبه نخست استان در بیشترین تعداد و فراوانی عملیات در کشور، گفت: از ابتدای سال تاکنون نجاتگران مازندرانی بیش از 6 هزار و 400 عملیات انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، غلامعلی فخاری اشرفی سه شنبه شب در کارگاه استانی توانمندسازی فرآیندهای آموزشی در جمعیت هلال احمر به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان مازندران از لحاظ حادثه خیزی به ویژه وقوع حوادث ملی و بین المللی در محورهای مواصلاتی، قله دماوند، علم کوه، وجود دریا و جنگل ضرورت آمادگی و توانمندسازی نیروهای عملیاتی بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه توانمندسازی فرآیندهای آموزشی استان مازندران به مدت دو روز، برای ایجاد رویه یکسان در آموزش و فرآیندهای آموزشی، افزود: در این دوره با یکسان سازی فرآیندهای آموزشی و روش های استاندارد از سوی معاونت آموزش جمعیت هلال احمر کشور می خواهیم توانمندی و آمادگی نجاتگران را چندین برابر کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در این دوره می خواهیم خود را در موقعیتی قرار دهیم که بتوانیم علاوه بر افزایش توانمندی و آمادگی استان برای پاسخگویی به حوادث مختلف به ویژه حوادثی که در مازندران به وقوع می پیوندد، نجاتگران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 6400 عملیات توسط نجاتگران هلال احمر مازندران

انجام 6400 عملیات توسط نجاتگران هلال احمر مازندران