مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 03:272022-09-14سياسي

حضور سرزده استاندار قم در قرارگاه مردمی اربعین


استاندار قم شب گذشته به صورت سرزده، از قرارگاه مردمی اربعین در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد تقی شاهچراغی شب گذشته با حضور در قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران از روند اجرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی اربعین از سال 1395 فعال شده است، گفت: خادمان این قرارگاه، عاشقان سیدالشهداء (ع) و سفر به کربلای معلی هستند، اما برای خدمت گزاری به زائران در قم مانده اند و صادقانه و خالصانه در این قرارگاه مردمی فعالیت می کنند.

استاندار قم عنوان کرد: اربعین را مردم مدیریت می کنند و سازمان ها و دستگاه ها بستر فعالیت و خدمت به زوار امام حسین (ع) را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: خدارا شاکریم که چنین مردم عاشق و پای کار در رکاب سیدالشهداء (ع) داریم؛ امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم در برپایی موکب های خدمت گزاری به زائران اربعین حسینی هستیم.

شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های قرارگاه مردمی اربعین استان قم بسیار شایسته است و همین جا ما نیز به نوبه خود از همه خادمان و زحمت کشان در این قرارگاه، تشکر و قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرزده استاندار قم در قرارگاه مردمی اربعین

حضور سرزده استاندار قم در قرارگاه مردمی اربعین