مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-14اجتماعي

خدمت عاشقانه خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) به زائران اربعین +فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) امسال نیز همانند سال های گذشته برای ارائه خدمات جامع در حوزه های درمانی، فرهنگی، تعمیراتی، رفاهی و رسانه ای در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا بیرق خدمت به زائران اربعین را برافراشته است.

فعالیت موکب آستان مقدس قم قرار بود از 17 شهریورماه آغاز شود اما با توجه به استقبال بیش از پیش زائران، خادمان موکب از 15 شهریورماه میزبان زائران بودند.

خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) علاوه بر تامین اسکان و پذیرایی از زائران اربعین برای رفع نیازهای اساسی و مهم زائران نیز تلاش می کنند که امسال نیز با توجه به گرمای شدید کشور عراق رفع برخی از نیازها اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

امسال حضور خانوادگی در حماسه اربعین حسینی چشمگیر است و بیشتر خانواده ها کودکان خردسال خود را برای تسهیل در پیاده روی در کالسکه قرار می دهند که این کالسکه به عنوان سایه بان هم استفاده و مانع از تابش مستقیم خانواده به سمت کربلا متوقف می شود و این موضوع در مورد خانواده هایی که سالمند یا مریض همراه خود دارند و آن ها را با ویلچر حمل می کنند نیز صدق می کند.

موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به همه مشکلاتی که امکان دارد برای زائر رخ دهد فکر کرده و برای رفع آن ها تدبیری اندیشیده است که یکی از این تدابیر تعمیر کالسکه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت عاشقانه خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) به زائران اربعین +فیلم و عکس

خدمت عاشقانه خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) به زائران اربعین +فیلم و عکس