مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-14دانش

مشارکت دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین ا لمللی شمس و مولانا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین المللی شمس و مولانا که 7 و 8 مهرماه امسال در شهرستان خوی برگزار خواهد شد، - دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین المللی شمس و مولانا که 7 و 8 مهرماه امسال در شهرستان خوی برگزار خواهد شد، مشارکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین المللی شمس و مولانا که 7 و 8 مهرماه امسال در شهرستان خوی برگزار خواهد شد، مشارکت می کند.

همایش بین المللی شمس و مولانا 7 و 8 مهرماه امسال از سوی تولیت شمس تبریزی و مفاخر خوی و با مشارکت جمعی از نهاد های علمی و حوزوی و مراکز دانشگاهی و فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

دانشگاه تبریز، در این همایش، برگزاری یک پنل تخصّصی با موضوع شمس تبریزی در فراسوی مرز های ایران را بر عهده خواهد داشت که در این پنل تخصّصی، چند تن از شمس تبریزی پژوهان حوزه بین الملل درباره شناخت احوال و افکار شمس تبریزی و مولانا سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ در نشست مدیر تولیت شمس تبریزی و مفاخر خوی با مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز بر همکاری علمی و اجرایی این دانشگاه در برگزاری همایش بین المللی شمس و مولانا تاکید شد که در این ارتباط مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان مدیریت همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین ا لمللی شمس و مولانا

مشارکت دانشگاه تبریز در برگزاری همایش بین ا لمللی شمس و مولانا