مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-14اقتصادي

علت تاخیر پروازهای اربعین چیست؟


به گفته مسئولان صنعت هوایی، تغییر جدول زمان بندی پروازها، به معنای تاخیر فنی در پرواز نیست و این موضوع از کنترل شرکت های هواپیمایی خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، موضوع تاخیر در پروازهای هواپیما، از مواردی است که می تواند نارضایتی زیادی را در میان مسافران ایجاد کند و این موضوع برای شرکت های هواپیمایی هم بعضا تبعاتی دارد، تا جایی که حتی چندی پیش، مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی به دلیل تعدد تاخیرهایش، به دادستانی تهران احضار شد.

با وجود این، به نظر می رسد در پروازهای اربعین که این روزها و با نزدیک شدن به روز اربعین افزایش یافته، موضوع کمی متفاوت است.

در حالی که در اخبار یا شبکه های اجتماعی شنیده می شود که پروازها با تاخیرهای زیادی مواجه هستند، اما توضیحات مسئولان صنعت هواپیمایی حاکی از آن است که این بار، این تاخیرها به دلیل مشکلات فنی نیست و شرکت های هواپیمایی هم نقشی در این تاخیرها ندارد.

از این رو شمس الدین فرزادی پور، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به تازگی با اشاره به تاخیرهایی که در پروازهای اربعین صورت گرفته، اظهار کرد: تا امروز تأخیر آزاردهنده نداشتیم، البته انتقال پروازها از ترمینال یک فرودگاه امام به ترمینال سلام برای ایران ایر مشکلاتی ایجاد کرد، زیرا تمام خدمات و تجهیزاتمان در ترمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تاخیر پروازهای اربعین چیست؟

علت تاخیر پروازهای اربعین چیست؟